به و خواص آن
نوشته شده توسط : حسین نصیری

به و خواص آن

خواص برگ به،خواص به لیمو،خواص به در دوران بارداری،خواص به،خواص به در بارداری

خواص غذایی به را بشناسید

قابل ذکر است که به سرشار از ویتامین‌های A و B و C و همچنین قند و پپتین می باشد.در واقع  جالب است بدانید که به رسیده، دارای طبیعتی معتدل است، در حالی که دانه آن یا همان به‌دانه طبیعتی سرد و تر دارد.

خواص به،به

خواص درمانی به را بشناسید

لازم به ذکر است که به برای درمان بسیاری از بیماری‌ها از جمله عفونت‌های روده‌ای و ورم حاد روده، اسهال مخصوصا از نوع خونی، سوزش مجاری ادرار، تنگی نفس، سردردهای مزمن و التهاب‌های مختلف بسیار کارساز و کاربردی است . در واقع می‌گویند با خوردن به، عرق بدن خوشبو می‌ گردد. به یاد داشته باشیدخانم‌های باردار برای جلوگیری از سقط جنین به مصرف می‌ نمایند.

 

خواص به،به

فواید خوردن به را می دانید

خوردن به اثرات مثبتی بر فکر و ذهن افراد می گذارد.باعث احیای روحیه و موچب شادی است.جالب است بدانید که از بین برنده افسردگی ناشی از انواع سردردهااست دارای خاصیت تقویت کننده قلب، کبد و معده است. برای جلوگیری از التهاب پلک و استراحت چشمان خسته مناسب است  به این طریق که چند قاچ به تازه را روی محل درد قرار دهید.

خواص به،به

خواص آب به را می دانید

باعث جلوی از خونریزی می شود.به جلوی تهوع و استفراغ غیر ارادی را خواهد گرفت .سردرد را رفع می کند.خاصیت این را داردکه از بین برنده تشنگی باشد.

خواص به،به

خواص هسته میوه به (به دانه) را می دانید

به دانه برای درمان ذات الریه، گلودرد، صدای گرفته و خشن مفید است.خاصیت ضد تب دارد و مفید برای اسهال است .می توانید به را رنده کرده خشک کنید و به عنوان دم نوش در فصل های سرد سال استفاده کنید.

 به و خواص آن

مطالب مرتبط:

به دانه

برگ به





:: بازدید از این مطلب : 430
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: